lördag, februari 12, 2011

diskolördag

jag lyssnar på Strokes och googlar på mopsar. utbrister nåt obegripligt, ganska lyckostämt läte vid var fjärde artikel/bild som kommer upp.

ja.. vad ska jag säga?
ni märker förmodligen, precis som jag, att mina helgkvällar börjat gå helt överstyr.

svepte just två glas apelsinjuice och snart ska jag ta mig en gurkmacka.
jag är bara så vild av mig, alla gränser som en gång gått att tänja är spruckna för länge sedan.


vad händer härnäst? sätter jag mig med det där pusslet kanske? städar jag rummet? STICKAR EN BIT?
framtiden, och endast framtiden, vet vad den här dagen kommer att drabbas av och dö i för klimax.

(min drömfamilj består av; mig, en alpacka, en teacup pig, en mops och min katt Sylle.)

(..eller, nu ångrade jag mig. min drömfamilj består av; mig, två alpackor, två teacup pigs, två mopsar och Sylle. ingen rangordning. fast mest Sylle)

1 kommentar:

  1. jo, det har du mycket rätt i stinis!

    Dessutom, våra lördagskvällar äger, eller hur???

    SvaraRadera