fredag, november 19, 2010

sundae i sängen

här ser ni tydligt hur det skulle kunna se ut när jag beställt en sundae med jordgubstopping för första gången.
det är lite krångligt,
eftersom att tungan är i precis samma nyans som såsen.
men ni ser ju hur jag och mina hakor liksom njuter extra effektfullt,

eftersom att jag lindar tungan runt hela glassen.

detta avslöjar nog även därmed mina stora förhoppningar på såsen i fråga,
då jag tycker så mycket om de andra två.


klockan är nollettfemtiotre, jag sitter och målar en glass-, tung- och hakbild i paint.
det är ju verkligen så himla konstigt, det här med min underliga dygnsrytm. jag som alltid ser till att spendera tiden på bästa och mest effektiva sätt.
..

1 kommentar:

  1. hahaha tungan!!<3
    förresten så är jordgubbssåsen inget att se fram emot, för det är ingen sås, det är helt vanlig jordgubbssylt. trökigt!

    SvaraRadera