söndag, november 21, 2010

Kanye West och söndagste.

min andra kopp, vilket - för den som väljer att vara insatt - avslöjar att dagen så gott som bara börjat för min del.
somnade vid småtimmarna, vaknade sent.
på golvet framför min säng stod två vinglas och en inte riktigt urdrucken flaska. två glas julmust, en ögonskuggepalett och melonskal.

dansen ligger kvar i benen sedan igår och jag är rastlös.

kanske skulle ... ja, ta mig en sån där promenad som de kallas.
det är mörkt ute, kallt som Lotso bear-hjärtat i Toy story 3 (jag undrar för övrigt hur många barn som tog till sadistiska åtgärder mot sina gosiga björnar efter att ha sett vad han höll på med i den där filmen) och mina kinder skulle nog må bra av att bli lite frostnypna.

mm, på med mjukisar över strympbyxorna och så ska jag bara ladda över un peu musik i mobilen.
sen får vi se var jag hamnar, jag låter vägen leda mig var den vill!

..mest för att gatlyktorna oftast inte funkar där jag går och därmed gör promenadvärlden lite mer kolsvart än vad den skulle kunna vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar