lördag, november 13, 2010

lyssnar på Ella Fitzgerald & Louis Armstrong.

det rycker i pappagenerna, de jazziga.
jag vill dansa fint och mjukt och trippa över mysbelysta golv.

drar mig lite i håret. är så trött på det.
funderar nästan på att gå till frisören, för första gången på evigheter.
pagen tappar sin form och det är ju lite jobbigt kan tyckas,
när den för det mesta varit så fin.

ikväll träffade jag en puma och en pirat.
prrrr.

den här bloggen har sexhundratolv inlägg, varav trehundrasextionio är utkast.
sånt ni inte får läsa.
hemligheter.
nu blir ni allt nyfikna, det vet jag.

ikväll åt jag upp en mörk mintchokladkaka och igår drack jag en hel flaska glögg.
jag har gått och blivit lite vintervild, so to speak.
KUL. det här med glögg. kul!

den jag drack igår var smaksatt av äpple och kanel,
och idag såg jag en på Hemköp med en choklad meets chili-kombo. känns ju som att jag borde..

1 kommentar:

  1. oh, vi glömde klippa dig jue. hm. men det var en fin kväll, sunshine. PUSS

    SvaraRadera