onsdag, november 10, 2010

mental läkningsprocess pågår

rehab.
i två dygn har jag rehabiliterat mig genom att
- gråta ut
- bolla känslor med Pärs fina fina Anna
- äta kladdkaka
- uppehålla tankarna genom att titta på How I met your mother tills jag somnat
- ta svåra och starka beslut efter svåra och starka insikter
- gå i samma kläder (måste komma ihåg att improvisationstvätta diverse plagg one way or another innan jag somnar)
- busa med mina älskade brorsdöttrar
- titta på Toy Story 3
- skratta mycket och gråta en skvätt till den
- dansa med Saga och Lowa till Justin Bieber
- läsa sagor för mina små gryn
och så har jag även lyckas plöja igenom tiotals avsnitt aphus-tv av Jersey shore med tidigare nämnda svägerska.


under uppbyggnad.
so to speak.

idag kom jag också fram till att det ingen skulle kunna överleva en vinter utan humor.
måste skratta åt det.
ta det med en nypa salt.

jag är min starkaste vinge och det här är ruta ett.

2 kommentarer:

  1. En liten ensam Burris.12 november 2010 kl. 22:01

    sv: det är du som gör bilden fin ju<3 Jag har skrivit ut den och sattit upp på min vägg!

    SvaraRadera