onsdag, augusti 18, 2010

fina saker av idag

1, i regnmolnsvädret dök Lowa plötsligt upp i ett fönster, tokskrattade och tryckte upp näsan mot det.
Lowa är vad ena hälften av det finaste i hela världen består av.


2, jag köpte en klänning. nu äger jag dig, little blackie med spetsärmar och ångestfodraltightness.

3, sen hörde jag en pingellåt av Lisa Pedersen - Peaceful sound. var som helst på den här meningen klickar du om du vill höra.

4, ...här skulle det stå något mer. men jag minns faktiskt inte.
nå väl. äppeljuice drack jag ju, det måste onekligen klassas som något fint.


lite grått i bröstet.
behöver nog bara sova, vakna till solen och så.
en till fin låt,
den hörde jag igår när jag, Nattiz och Camilla var ute och svirade i sommarkvällen, regnet, förbi godisaffären i Hummelsta och till Stockholm i natten.

1 kommentar:

  1. Det var banne mig den sötaste lilla näsa jag skådat någonsin tror jag.

    SvaraRadera