fredag, april 09, 2010

clementin clementin clementin

jag kände att det här,
det här ögonblicket bara är ett sånt som måste fångas.
aha, det är sånt man bloggar om slog det mig och nu sitter jag här. grattis, världen!

jag kollar på tv8 play, repris på Mauro och Pluras kök - från gången då den där Krunis var med.
stiligt.
äter clementiner, dricker munkte och så här tillfreds har jag inte varit med mig själv på hela veckan.

nyss gonattspelade jag Utan dina andetag för mamma på piano.
jag spelar ofta piano precis innan hon ska sova, hoppas hon förstår att det är för henne.
imorgon är det UKM, version storstad.
nästa vecka är det UKM, version lillsta... nej, håla. ganska trevlig håla dock, den där Hallsta.
då fyller jag nitton också. konstiga grejor. nitton år, så gammal trodde jag väl aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar