torsdag, april 08, 2010

heja mig!

igår kväll såg jag Patrik 1,5 och grät en skvätt.
imorse sprang jag upp ur sängen (Pär och Annas soffa, till tonerna av Alfons Åberg som gått hela natten. till slut låg jag och undermedvetet tryckte handen mot det öra som inte skyddades av kudden) och ner till centralstationen för att agera kulturtant och skratta lite klämkäckt för att främja UKM Västerås i P4 Västmanland.
nu dricker jag te, försöker att inte somna och tänker inte köpa Kent-Singstarspelet.
kom igen.. vad är grejen?
exponeringsprostitution. pengadesperation. gubbsjuka?!
mina hjältar :'( :'( :'(

som att..
som att trycka mitt, allra sköraste, fjortonde år till ännu en Kalles kaviar i ny färg, form och smak.
aningens uppskattat - för jag menar, det finns läggningar till allt - men bara integritetskränkande till slut.

ne, vetniva.
bojkott bojkott igelkott stolpskott är de slutgiltiga orden av en uppbrusad rödtott.

2 kommentarer:

  1. åh,lilla alfonzo! ;)

    hoppas UKM tjosanhojsan gick praa ;)

    PUZ<3

    SvaraRadera
  2. haha åå du är så fin du,
    tacktacktack du vet

    och ja
    och ja
    som vi borde

    SvaraRadera