måndag, mars 29, 2010

m

jag har precis ansökt om sommarjobb och jag är bara så himla lättad över det.

had to blog, liksom. hehe.

på tisdag ska jag se Kent!

världsbästa grejen.


speciellt eftersom att det kom så spontant och plötsligt, för att jag får biljetten superbilligt och för att jag ska ha samma kavaj som jag hade på första konserten. när jag var fjorton. förstår ni, jag har varit fjorton en gång i tiden! hujeda mig.


för övrigt har jag pillat ur två vita pluppar ur mina halsmandlar ikväll.
ni vet?
de satt på samma ställe, fast med en timmes mellanrum. så plupp nummer två måste alltså ha börjat växa efter att den första försvunnit! wow.

det är typ min favoritsysselsättning. jag tar två tops och börjar pilla.
sen var jag med om världens mest fascinerande snorgrej idag!
någon måste bli offer för den historian imorgon, jag ska haffa första bästa och så får vi hoppas att det leder väl.

1 kommentar: