torsdag, januari 07, 2010

jag känner för att springa

känner för att försvinna, gå upp i rök för ett tag.
dansa fötterna av mig någon lycklig stans och upptäcka små kaféer med bara bra musik spelandes.

fly dit himlarna brinner om varje vår
och bara lyckliga hjärtans röst sätter spår.


ps, du - ellie - som gav mig den där underbara headerbilden. jag kan inte tacka dig nog! jag vet inte ifall jag vet vem du är, det kanske jag gör utan att, ja, veta om det.
men det är fint med mystik och jag blev i alla fall genomvarm av att se din kommentar.
nu har jag dock tröttnat på hela min blogg och börjat fila på en ny design (för en design är ju verkligen vad jag har nu. paint är high tec fab när det kommer till sånt där), med ny text och sånt. men jag blev innerligt glad i hela bröstet över att du gav mig din bild, din vackra bild och din tid, som present. med discokulorna och den finaste textraden jag vet. alltså, åh! alldeles överrumplad.
och den ska sitta som skrivbordsbakgrund ett bra tag framöver, det vill jag lova. promise is a promise.

5 kommentarer:

  1. Åh du är ju så söt så man dör lite :*

    SvaraRadera
  2. Jösses, du är så fin, stinut:*<3

    SvaraRadera
  3. HEY fine! bytt namn på min devote.se blogg till www.photoart.devote.se :D samma blogg men en annat namn :D

    SvaraRadera
  4. åååh skruttie vad fin du är! älskar dig! längtar tills jag får komma över på sockerkaka, typ det bästa som händer nästa vecka! + teatern + nya hemsidan, du kommer bubbla över för så fin är den! jag har så mycket att berätta för dig..!

    PUSSAR

    SvaraRadera