söndag, november 22, 2009

yellow

om man, tja - I dunno..
känner för att gräva i mig lite och lyssna på en timmes konstant Stinamusik, kan man klicka där -> mangoöra och försöka lista ut vad dessa låtar för till mig,
samt känna efter vad de ger er.

gemensamma nämnaren för alla är att de pillar på den lilla melankolidinglan jag har hängandes någonstans, vid revbenen ungefär.
och att jag tycker de är otroligt vackra och målar mig på sina olika vis, allihopa.
det är väl det som gör dem typiskt stiniga.

jag kan också avslöja att jag förknippar vissa av dem med drömmar jag haft,

nästan alla med specifika personer och en av dem återspeglar något som ligger klistrat över hela mitt innanmäte just nu.

tretton låtar,
en timme,
jag.

signed, sealed, delivered och något blottad.
upp, upp & flyg iväg för ett tag!
nu när ni faktiskt får lyssna på känslorna mellan, vad som skulle kunna liknas vid, mina melodiskrivna dagboksblad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar