tisdag, oktober 27, 2009

att vara lite ledsen..


















..och trösta sig med marshmallowfluff.
bor man två mil från sina starkaste plåster finns det inte så mycket mer att göra än att, ja, taga vad man har.
i mitt fall blev det en sån burk.
det smakar lite som hur jag tänker mig att moln skulle smaka ifall de blev nerpackade som godisar.
marängigt. klibbigt. endorfinsött.
första hjälpen-aktivt för besvikelsemoments, alltså.
och, så klart, oj vad jag blev sugen på moln-moments också.

kanske lyssna på den här låten


och den här litegrann




5 kommentarer:

  1. Du är så söt att jag får ont i ögonen :*

    SvaraRadera
  2. ååh, hahaha vad söt du är!!!
    älskar andra kortet! :D

    SvaraRadera
  3. Du är så jäkla söt stina, du är just det! min söt-stina <3

    SvaraRadera
  4. Puss på fintussen!

    Och VART i all världen har du fått tag på marhsmallowfluff?!

    SvaraRadera