tisdag, december 16, 2008

pingvinstång

det slår mig ofta hur otroligt mycket jag älskar människor som ler, att dom ler.
hur mycket jag önskar alla riktig, kittligt borrande lycka. och hur ledsen jag blir när folk redan gett upp, när de påstår att det är helt meningslöst på alla hörn.
jag blir verkligen ledsen av att höra, veta, känna att folk tycker sånt. uppenbart sårad.


jag ler åt..
1, att det är ..... typ 60 timmar kvar av den här skolterminen!!!!!!!11111111111(<- extra ettor especially for you, Nattiz. för dig och friheten)
2, de nya UKM-planscherna jag fick på mejlen idag! åhh, de är lite för fina för att man inte ska tapetsera hela Västmanland med dom. OCH DET SKA VI JU. så yippie kay-ey och woho igen yo! jag är såå gangster.
3, min favoritjucie. Bravos Äpple, apelsin & passionsfrukt räddade mig en varm dag i somras och sedan dess har jag älskat den med vördnad och sköra glas!
helt seriöst. inte konstigt varför jag kissar på mycket, jag dricker något hela tiden. nu har jag te & juice och detta är typ mitt fjärde glas juice idag. you're such a busted baby, kissblåsan!
förresten stavade jag juice fel med flit, bara för att jag var jättesöt när jag var liten och stavade det så.

4, P3's Musikhjälpen som sänds på tv om två minuter & ständigt live i radion! Åh, Henrik Thorehammar måste vara det gulligaste jorden skådat och hans glugg är så gullig att jag skulle vilja rama in den och hänga gardiner runt för att sedan sätta upp på väggen.
5, pirriga möjliga extrajobbs-finurligheter i paradiset, typ.
6, pingvinstången Häxvrål. eftersom att cafeterian inte alls ätit upp mitt studiebidrag redan kan vi ju ändå köpa tre-fyra såna per dag.
7, Rockbjörnen, mammahjärtan som smälter för mina måste-ha-biljett-har-inte-råd-blick samt Markus Krunegårds nya Fear of love-projekt! nyfikenhet, folk.


och kolla häääääär, vilken otroligt gullig glasögontönt. jag förstår knappt varför jag ens orkar lägga in videon här, med tanke på att låten går som i någon parad runt från elev till elev i SPM07.
idag agerade vi envis kör & trallade euforiskt på medan Mårten filmade till klassfilmen. liksom eh?

(den är med i Felix-reklamen. så ni slipper ligga sömnlösa av att ni inte kommer på det)

7 kommentarer:

  1. nej :o Vart kan jag se den ? :D

    SvaraRadera
  2. EVERYDAY IS TO getting closer, going faster than a rollercoaster! lalala.

    Vill du leka med mig på jullovet? Vi kan käka vindruvor och se på filmer!:D tvinga med massa klasskompisar och myspysa! och sjunga every day!

    SvaraRadera
  3. Nu känner jag att det var mega länge sedan jag slängde iväg en kommentar. :o Men jag läser fortfarande, varenda inlägg läser jag och nu när jag inte kommenterat på ett tag tycker jag att jag kan få tjata på hur mycket jag vill om att jag tycker att du skriver OTROLIGT bra, right? för liksom, det gör du och det kan du inte säga någonting annat om. ;) jag älskar ditt sätt att skriva, ditt sätt att uttrycka dig och dina söta ord som du kommer på och som gör texten så fruktansvärt rolig att läsa. Du är riktigt duktig och glöm inte bort att jag köar på din första debut bok när den kommer ut. Den kommer bli slutsåld, så många kommer köpa den - I promise! :D

    Sen får jag säga tack också, för hade inte du skrivit att den där låten är med i Felix-reklamen så kan jag lova att jag hade gjort precis som du skrev - legat och grubblat på det hela natten. hehe 8)

    Men ja, nu ska jag sluta uttråka dig. Men innan jag avslutar måste jag få tillägga att jag hoppas att allt är bra med dig och sådär. :)
    Ha det så bra nu och Godjul om jag inte slänger iväg en kommentar innan dess! ;)
    puss! :*

    SvaraRadera
  4. men det är jag som älskar henrik meeeest! henrik är min sommarförälskelse! åååååååååh. eller morgon. men mest henrik. och alal sidekicks. och pangprego. och ooooooh, wihi pusselpigg

    SvaraRadera
  5. haha morgon! morgan, faktiskt!

    SvaraRadera
  6. Du är allt bra söt du :) !!!!!!!!!!!!!11111111111111111 <3

    SvaraRadera
  7. du är en söt gangster. Miss you.

    SvaraRadera