måndag, oktober 13, 2008

they're just old light

6 kommentarer:

  1. Du kommer klara det!

    SvaraRadera
  2. Du är guld, tjejen :*

    SvaraRadera
  3. Gullis, you can do it! :* Alla teachers kan slänga sig i väggen liksom dooh!

    SvaraRadera
  4. lilla pluttan
    samma grej här, man får magont av skolan! fast det vet du ju, usch! PUSSPUSS, man klara nog det här på nått sätt, jag har tex. lagt ifrån mig Engelska B för att satsa på A och jag får väl plugga upp B på komvux. Man får tänka så. Det blir bra allt till slut och du är brabrabrabrabra - creme-bonjour-bra

    SvaraRadera
  5. Cancerbaby! Om du menar mig om att jag sa: Kom ihåg att ringa om bröllopet så var det inte meningen!
    Men eftersom att det är min syster så ville jag ha det klart så slapp hon den stressen, så hon inte behövde oroa sig. Jag ville bara att allt skulle bli perfekt!
    Det var inte alls meningen att du skulle känna såhär, verkligen inte!

    Och du sjöng ju så himla fint, min vän!

    DU klarar allt, och du är duktig!
    Jag vet hur mycket du kämpar, och jag vet, jag vet verkligen hur mycket du gör det!
    Kom till mig om du känner dig såhär, så hjälper jag dig!
    Okej?

    <3

    SvaraRadera