tisdag, oktober 14, 2008

vet ni vad jag dör(eller åtminstone hyperkissar på mig) lite på?

..jo. eh;
ATT JAG SKA PRATA MED MARKUS KRUNEGÅRD LIVE I MORGONPASSET IMORGON!!!!!!!!!1111111111


seriöst, it's time now. & jag är hetsig & galen & fnittrig & Ingemar(which turned out to not be the slisk-lärare) och jag har blivit lite bästa telefonpals numera, ja-arrrå.

..och med tanke på att jag faktiskt träffat kisen en gång redan borde jag kanske inte få en hjärtattack vid tanken att jag ska prata med honom - men jag kan verkligen inte bärga mig, och jag har aldrig nånsin brytt mig om några borden för hela världen kan höra mig prata med Markus Krunegård, strax efter slaget nine o'clock imörrn.
www.sr.se/p3 & *klicklick* där på höger sida. 'Lyssna direkt' eller nåt sånt står det.
sen kan man ju alltid lyssna en månad efteråt på det.


shit, jag tror jag kissar på mig. ska nog städa mitt rum ett snäpp, och försöka
1, komma på två extra frågor att ställa till honom(what the fluff liksom?! jag kan inte ens tänka)
2, försöka komma på det allra bästa sättet att fria till någon i direktsändning utan att låta allt för ... Mark Chapman(John Lennons mördare, that is).
3,
träna på att inte svälja tungan eller börja prata i falsett under psykosnervösa tillställningar, som denna.

men mhihihihihihihiihhihihihi på er & nu ska jag försöka dallra av mig lite energi på granar.
sånt är väldigt exalterande har jag hört. i sann Joukoanda, liksom.

5 kommentarer:

  1. Öj va de du? Fränt!
    Markus är så sjukt het och bra :)

    SvaraRadera
  2. ..jaa, det var faktiskt lilla jag. :') av alla lilla jag-or i hela världen, så var det just lilla jag som fick ett hjärtslag av honom.

    lite tårdrypande det här alltså, haha.
    :)

    /stinis

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. okey, lilla stiniiiiiisflicka!
    jag är ETT STORT FAN och läsare av din blogg, mi lady.

    OCH DAMN YOOUUUUUU
    markus krunegård är min karlakarllll <3
    Det är ju massa puss på honom..!

    ..& dig ofc!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera