söndag, oktober 19, 2008

imorrn ska jag intervjua Dogge Doggelito

han skriver texter som går såhär,

Fåglarna kvittrar blommorna slår ut 
polarna ligger på väst akut
snubben drog i sej en kvarting sprit
va kan jag säga fucking skit

cola och sprit tittar ner i påsen
hittar lite röka
tänder feta gåsen
holken går runt och alla får smaka
när vi snackar hövding är jag kung på ett ??

Sommar Sommar i förorten
brudar glass o svettiga lakan

Sommar sommar i förorten nu är de sommar i jakan

Sommar sommar i förorten
brudar glass o svettiga lakan

Sommar sommar i förorten äntligen sommar i jakan

Träffa värsta gussen som satt på bussen
gick av på slussen ??? ????
nu ska ja åka båt fett me knulla
sen kom hennes morsa när ja satt o pulla
Man sitter på playan o myser me en kebab
fan mysit ellerhur
de e skönt vafan
sätt på nån till sommarlåt

Ted gärdestad vettja

Sol vind och vatten är det bästa som jag veeeet



..jag undrar vad jag ska fråga honom.
hur det känns att mysa med en kebab på playan kanske?
jag menar, how would I know, jag är ju en veggotönt
så det skriker om det.
jaaa, så blir det nog.

utöver det måste jag nog klämma in något om min kära mamma
också, med tanke på att hon gång på gång kommer på nya
anledningar till varför hon ska få följa med och träffa honom.
sen, efter att hon sagt själva poängen, skrattar hon
lite Dr Hibbert och kommer på nästa grej.
det är nog snällast om jag nämner henne, alltså..
just på grund av att hon faktiskt varit kär i honom
sen jagvetne, typ tvåtusen eller nåt.


men faktum är att jag mest sitter och funderar
på ifall jag skulle lyckas ragga till mig en cykel
på köpet utan att ens handla på Elgiganten

... eller ännu bättre, en tandemcykel!!!11 :'D


6 kommentarer:

  1. Haha Stina du skriver och är så rolig, du får mig alltid att le!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du är så söt! Du gör mig glad, min lilla smultronpaj <3

    SvaraRadera
  3. Hahha, stina. Fy sjutton vad söt du är liksom. Där fick du mig allt att skratta<3

    SvaraRadera
  4. hahahah jadå, vad kan man fråga honom!? hahaha det där var kul xD

    SvaraRadera