torsdag, oktober 16, 2008

en blåval måste faktiskt ha två hjärtslag

för även om den är stor måste det ju kännas evinnerligt ensamt & pluttigt i det oändliga blå ibland.

hejhallåfiskschallå
(nej, det där sista är inte ett ord ... I think)

har precis kommit hem från ett UB-möte, allt är full rulle och jag kebaben typ.
i rullen, alltså.


men jag tänkte inte vara långrandig & tankig idag,
utan jag ville bara länka till den här underbara låten som får hela mig att knaka sönder..
på ett väldigt fint & harmoniskt sätt.
lyssna! jag lovar gånger tiotusenstjärnstopp att den gör dig lite snällare, ödmjukare, klokare, mättare, kärleksfullare & tårögdare.

..eller. man kanske blir hungrigare av den? jag menar, är det inte Lionchokladen som är sådär skitagod?

..when the children sing, then the new world begins v

2 kommentarer:

  1. ...åh!
    vilken låt stina, vikken låt!
    <3

    SvaraRadera
  2. Den här låten är helt fin!
    Vår kör i skolen sjöng den på öppethus. Den är verkligen jätte fin. :)

    SvaraRadera