tisdag, juli 13, 2010

förresten ringde pappa mig idag.

jag somnade typ direkt när jag kom hem i eftermiddags (att vandra från sommarlov till jobbartider = avgiftning) och han ringde som han gör ibland när han blir lite sällskapssjuk så där.

mene,
jag var ju inte vaken som sagt.
svarade dock i alla fall, inte med ett hej eller nåt utan med ett bitskt "JAA, jag ÄÄÄÄR VAKEN!".
undrar om vi fick ett trevligt samtal sen, jag minns faktiskt inte. för jag sov.

hehe.
somliga upprepanden blir rutiner till slut, efter dessa ständiga skolmorgnar av djup sömn kantade av tjatandes föräldrar.
hujeda mig va! dagens stinor, de kan då verkligen inte sköta sig.

2 kommentarer:

  1. Åhhh så himla irriterande att jag inte har sett kommentaren på inlägget som jag skrev den 22/5!! Du är så söt stinis och jag och jessi har haft det helt lövli i Polen!

    Pussochkram!

    SvaraRadera
  2. haha, du, jag håller med dig om avgiftningen!! världens jobbigaste greeeej!! har inte ens vant mig än :( hahaha!

    SvaraRadera