torsdag, juli 22, 2010

fisk

nyss åt jag två makrillmackor och jag har aldrig någonsin i hela mitt liv blivit påmind om hur gott någonting smakar.
ah, tack och lov för att jag vegetarianar på skoj när det vankas fisk. och räkor.

sen, när jag ätit upp mackorna gick jag till spegeln och tänkte "hoppas det blir fult väder imorgon så jag kan ha de här kläderna".
så, nu hoppas vi folk. som att vänta på en lottovinst!
kleggkvavt eller lite gråmulet.
what will turn up? heja heja sura moln.

jag undrar varför Paint frågar ifall jag vill spara en teckning när jag inte ens ritat något på den. hm.
och sen undrade jag någonting annat idag,
vad tusan var det..

jag satt i fåtöljen och kollade på Scrubs.
och undrade något.



...
rackarns. jag gillar ju mina undringar, inte att glömma bort dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar