lördag, maj 15, 2010

du

det är världens bästa lördag och jag sitter instängd i ett rum utan fönster.
sicket drag!

höhö.
men jag har bra musik och måste plugga.
det kommer fler.
lördagar och sånt, alltså.

jag är glad, det är bara det som behöver spela roll just nu.
my mood is dansigt men sansat och det är ovärdeligt skönt.
annars tenderar det att bli så hetsigt när jag har energi, nu är jag ganska lugn och lite tröttögd efter att ha varit ute och sprungit en sväng i värmen i första vakna hälften av den här dagen och umgåtts med bror och mamma resten.


i sommar vill jag ha picknick.
eller typ, nästa vecka. vem som helst får bli frivilligt offer, men jag har mina sikten inställda på somliga speciella och de ska minsann hjärntvättsamt lockas till att inte kunna motstå mitt sällskap.
...fast det roligaste vore ju om de sa ja direkt, utan tjabbel liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar