fredag, januari 22, 2010

jag är på teatern,

sitter alldeles hopsjunken och nersäckad på stolen framför datorn.
det känns lite som att ryggraden liksom slingrar sig, som att den håller på att rangla ihop


...
på nedervåningen har Bettys pensionat precis börjat spela, och jag jobbar i fiket som det heter. cupcakesfrosting, duka bord och servera te och sånt där.

ögonen faller nästan igen och nu kom Nattiz och frågade om vi skulle beställa mat nu.

det ska vi. hihi.
för snart ska jag på bio med tre pärlor och kvällen kommer att bli underbar. känner det i fingertopparna, i magvarmet.

jag ska rufsa mitt hår och krama Clara lite. nu är jag trött. kissnödig. hungrig.

det är jag. tur för fina vänner.

puss.

4 kommentarer:

  1. cupcake frosting ser så gott ut. Haha. Ibland, men bara ibland är det lite trisst med godisförbud.

    Ditt hår ser vääldigt bra ut btw! :)

    SvaraRadera
  2. ihp, jag tycker om dina kramar

    SvaraRadera
  3. och the food was guud! (skulle lix rimma)!!
    och kvällen var beztt!!

    SvaraRadera
  4. My love. Fick du mitt sms?
    <3

    SvaraRadera