fredag, januari 02, 2009

melissa horn - hanna


SÅ HIMLA FIN. tryck på play!!!


idag ska jag riva teatern tillsammans med de finaste korvarna man kan lägga i ett bröd, och alldeles strax ska jag äta min efterlängtade Maistro-räksallad + ostbröd och vitlökssås!!!!! jag längtar.
come to mama, I say

för övrigt kommer Blindside till Peace and love i sommar(åh, sommarlov................) och jag blir något dregelsalig över detta faktum.
för flera år sen, när jag upplevde min eh.. some-kind-of-emo-period, var Blindside ett av mina favoritband och jag ryser när jag hör dem idag. en nyfunnen kärlek, minst sagt.
det trodde ni inte, VA!

4 kommentarer:

  1. Sötnos, vet du hur glad jag blev över att prata med dig TVÅ gånger på nyår? <3

    SvaraRadera
  2. hiho :)
    det är fint det där! melissa horns låt med lars winnerbäck är fin fast jag skulle vilja minusa lassebrasse

    SvaraRadera
  3. Jag har tappat bort ditt hemnummer!!!! Därför kunde jag inte ringa!

    SvaraRadera
  4. Jag har tappat bort ditt hemnummer!!!! Därför kunde jag inte ringa!

    SvaraRadera