tisdag, januari 20, 2009

min katt nös sig nyss nästan ner från dataskärmen

och jag lyssnar på Timo Räisänens skiva med alla de här coversena. jag är kär & pladaskt nerfallen, den är något ni måste lad..... nej och fy och bajs, stinis! köpa fullt lagligt och njuta av såhär på sena kvälls- /tidiga morgonkvisten.

jag ska faktiskt gå och sova nu.
men lite fina grejor att hurra över är att vi har apelsiner hemma, min brorsa har lånat ut världens finaste t-shirt till mig, Rockbjörnen är bokat, köpt, klappat och klart(närmaste Ticnetombud - WHERE? är.. vahettere, kiosken vid bussterminalen ett sånt?), om Billie the älskade Vision vinner Myspace-priset på torsdag uppträder dom!!!, mina fingrar nästan inte är för små för att spela gitarr med längre, viktiga brevet är skickat, Pär och Anna har skaffat världens finaste hund och tydligen är min & Beckas Blondinstina-film klar. så tro mig när jag säger att jag börjar fnissa av spänning och förväntansfullhet över mästerverket.
snart ska ni få skåda ett av mina alter ego:n, peeps. längta!

en lite tråkig grej hände idag.
eller ja, väldigt tråkig. faktum är att jag började storgråta och kunde inte sluta då jag fick beskedet.
men vi for i alla fall in till berörda i Västerås, de finaste människorna i hela världen.
och tråkiga grejer behöver fina slut,
Moto boy, Henrik & Kitty i ett glashus. vilket snipp, snapp, snut va.. jag är sååå snöboll i microvågsugn. översmält & tårögd!! lite väl störigt med de där skithögljudda grejerna i början och slutet bara. men äsch, vad är väl ett fjuttmoln på den blå himlen jenkligen?

2 kommentarer:

  1. Om jag hämtar bikinin kan du väl berätta det tråkiga? Vi kan äta lite glass innan?

    SvaraRadera
  2. ååååååhåhååååhåhååhåhåååååå
    MOTO BOY <3

    stina girl you got taste!

    SvaraRadera