fredag, januari 23, 2009

gimme gimme gimme all night long

jaaaaaaa-aaa hörrni, vad har jag på hjärtat då?
jo.. Billiepillieploppepop, som vann igår.
jag älskar dom och dom älskar mig. såklart. så jag vann också.
därför är jag mer än nöjd, belåten, halsontad upp till huvudet & nu även mätt med tanke på att en viss Jessica räddade min dag genom bortskänkning av femtioöring, vilken utgjorde en mycket viktig del i mitt frukostköp.

(faktum är att en till viss Jessica + en viss Lisa också räddade min dag. plus gårdag!)

så, what else dårå?
jag njutmyser till underbara ovannämnda & längtar till i sommar.
igår såg jag halva Abba och drog i In flames-Anders hårkorvar och han drog i mina nästan lika toviga, snäppet mindre korviga, blondinslingor.
Miss Li hade världens sötaste klänning.
jag kastade vindruvor på Lisa när hon satt i ett toalettbås och kissade - två av tre lyckades splasha ner i toaletten och jag förvånas ständigt över min förmåga att klara det mesta på slump och ren naturbegåvning.
ikväll ska jag till teatern och träffa pärlor jag saknat i några år. sen i måndags eller nåt, i alla fall.
jag har den där snyggotröjan på mig, det är kanske lite hemskt att jag snor min brors fina kläder. men äsch, kärlek handlar väl om att dela med sig, ellör?
det är ju inte så att han inte får låna mina finaste kläder för det.

vad cool jag är förresten, som varit på två fancy flashy & mycket classy musikgalor inom loppet av en vecka.
vad trött jag är förresten, som kom hem från Stockholm imorse.
trött men glad.
slemmigt men mättande, som jag skulle sagt ifall jag var ett vårtsvin och kompis med en surikat som tror han är cool fast jag är mycket coolare.



1 kommentar:

  1. Va, drog du seriöst i Anders hår? VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT DET FÖR? OCH NU SER JAG DIG INTE ENS I DATASALEN, VART ÄR DU? TELL MEE...

    puss då.

    SvaraRadera