måndag, januari 26, 2009

jag har två mejladresser..

..en so called vuxenadress med mitt för- samt efternamn prydligt uppradat utan prickar och som partygrädde på moset ett understreck mellan dom i någon form av försök till organiseringsmetod.
den ger jag till viktighetsmänniskor, ofta de som passerat.. tjugotre eller nåt och håller på med saker som på något sätt kan ha betydelsefull knorr i mitt framtida life som businesswoman.
jamenniveet, till de tillfällen då jag faktiskt måste spela den här ICA-kort/ordförande i förenings- och planerings-Stinan jag inte ens känner själv.
då det faktiskt kanske på några plan i alla fall kan verka som att jag vet brukar dra några cha cha-steg med dammsugaren i rent lyckorus och inte alls helst tar kort på mig själv när jag har tandställningen full av kladdkaka.
det här är min rumsrena brevduvekamrat, den som faktiskt bara ger mig viktiga mejl helt fria från Facebook-påtvingad missbruksterrorisering.


den andra, mina prinsar och korvar - violtuss@hottien, är min partykompis.
det är violtussen jag är wild och the willing med, det är hon som hjälper mig att fjäska för alla tävlingsanordnare jag langar mina motiveringar till.

hon är totalt communityvänlig, så de stunder jag känner mig något ensamsnörplig i ögonvrån är det bara att jag loggar in på den och så vips skriver Netlog, Lunarstorm och Snuttis att dom saknar mig och trehundratusen nyhetsbrev att de lever på att skänka mig gåvor och äventyr.
för att inte tala om Facebook som hela tiden anstränger sig med påminnelser om vilka mina riktiga vänner är genom att Sune, 47, från Jukkasjärvi addat mig som vän eller teaterPatrik tycker att jag ska joina gruppen
Alkohol löser inga problem, men det gör faktiskt inte mjölk heller.
så ja, alltså - när jag och mitt ego behöver se att jag fått sju nya mejl den senaste timmen och hoppa till av en ih! I'm spicy-kick är det alltså den här adressen jag ansluter mig till.
lite varm i magen blir man allt!

3 kommentarer:

  1. haha snuttis! kom ihåg den sidan, åh lunar <333 :D

    Spicy hot på lördag hurru ;)

    SvaraRadera
  2. jag älskar dig, vet du om det?
    men.. jag är svag, mot mig själv! när det gäller andra, så kan jag peppa och försöka att få andra att må bra iallafall. men mina val i mitt egna liv är aldrig bra, alltid fel.

    SvaraRadera
  3. Sv: JAAAAAAAAA!!! SERIEN ÄR SÅÅÅÅ BRAAAA!!! IIIH!
    och du måste vara en av dom bästa kvinnor i världen. får jag bjuda dig ut på en dejt min kära?

    SvaraRadera