fredag, januari 30, 2009

imorrn är det falafel till mat i skolan

och det är så himla värt ett eget inlägg, helt utan tio meter långa 'annars så'-påpek och bubbel om hur det kryper i magen nu när köket består av i princip en enda stor flyttkartong.
(..hur det känns? det kryper. som sagt)



bara ett, ett litet klipp för kikärtskalaset.
även om det här inte är den bästa låten tycker man Robert Svensson är helt fantastisk om man har underbar musiksmak och ploppade ut under år ettnionioett. då älskar man det lika mycket som ja-aag ... men lyssna på 1987 också, för att göra det hela rättvisa. den är småttet bättre, och jag sätter fem spänn + en bulle på att han tänkte på mig och min bror när han skrev den. min bror med snyggotröjan som han tagit tillbaka. det tror jag.

3 kommentarer:

  1. mmmm, falafeeeel <333

    hahaha!

    Alltså, shit! helt ofattbart att du ska flytta min vän! <3

    SvaraRadera
  2. det är mäkta mysigt att du ska flytta :) det är bäst faktiskt

    puss tusse i min skola är maten jag ficks om allergimat i måndags skolmat för de andra idag, äckligt va!?

    SvaraRadera
  3. Öhmm.. Ska man dricka Pepsi är det typ ingen anledning att dricka, typ :O
    Men fett kul att du ska flytta :D
    Men synd att du inte kan vara med på Ensamcyklaren :(

    SvaraRadera