söndag, januari 18, 2009

hey alla fans

nu har jag gått och blivit det alla ansåg omöjligt - några snäpp coolare än tidigare!! Scandinavium var mitt och bara mitt igår kväll, men det såg ni ju på tv avslöjade alla sms jag fick.
och trots att jag satt på andra raden preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis framför scenen och hade alla andra kändisar i nacken, är jag ju faktiskt en indie idol av den ödmjuka typen.
så under min några minuter korta limousinfärd från Västerås till la Gothenburg drevs jag av den mest illvilliga rastlöshetsformen och knåpade ihop ett par sidor so called amishblogg*, som jag tänkte publicera här inom kort.
jag vet ju vad ni gör för mig, så räkna med smarriga inslag av kändisspaning och hungersnöd!
plus exklusiva sms-svar som aldrig skickades iväg pga brist på mobilmoney.


ett himla blogginlägg blir det, eftersom att bloggandet pågick både dit och hem. serri, ni skulle dö för mig och se vad er käraste idol, hjälte och rikskämpe skulle göra för er.

hasta la vista babies
längta efter mig!


*för resande kvinnor utan laptop med bara dagbok till hands

3 kommentarer:

  1. Ja precis, du och jag champange och vit limo. Det var tider det!

    SvaraRadera
  2. rawr!


    och du??

    Var det: PRECIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS framför scenen? jag tror nästan det skulle vara tre I:n till sen hade du suttit framför scenen!

    mah cancerbaby :*

    SvaraRadera