söndag, november 16, 2008

jag har tappat bort min mobil

...och jaa, ni kan ju åtminstone låtsas att ni är förvånade.. 8)
jag tänkte bara hålla er något uppdaterade. för jag misstänker att jag, när jag hittar den om fjorton år, kommer att höra det där sms-plingljudet för resten av mitt liv sen när jag sätter på den.
hehe. p'låt.
för övrigt har jag levt amish(utan internet, mobiltelefon och social benägenhet) hemma hos min käre papi i helgen. något rastlöst, men mycket behövligt & ...fiskigt. jo, jag vet inte hur jag annars ska beskriva det. han tycker mitt veggojag är komplicerat och eftersom jag äter fisk gör han gärna det hela tiden istället. haha, papi - kära papi. det märks att min söthet är ärvd från dig!


åh, nu kom jag på att jag nog ska ta och leta igenom mitt påslakan efter min plingapparat.
inte för jag vet varför jag skulle få för mig att bevara den just
i påslakanet - men å andra sidan vet jag ju faktiskt inte heller varför just jag, som får krampvibrationer bara av att snegla mot en idrottslärare, bestämde mig för att vinna den där Vem vill bli ett foster?-tävlingen för ungefär.. sjutton år och sju månader sen.
eller ja, om femton minuter.
jag antar att det helt enkelt måste va
ra meningen att den ska ligga i påslakanet. om den nu befinner sig där..

5 kommentarer:

  1. din mobil är lite som min. jag har min alltid på ljudlös och ja... jag kollar mest på den när jag tycker andra borde höra av sig. som igår, då satt jag bredvid den och lyssnade på de ljuvliga tonerna av motoboy och annat fint. lyfter mobilen för att ta ett papper under. jag tycker den ser något skitig ut på skärmen...
    ... det var bara fem sms och tiotusen mammasamtal och lite annat smått och gott. det är ganska skönta tt inte bry sig, men jag tror jag ska ringa mamsen nu för jag anar att hon tror jag är död eller nått och om jag får gissa ser hon ut såhär:

    http://www.kronagg.se/eggsite-se/media/aggbert/aggbert_mamma.gif

    hon är ägget och tjaaa... hönan är väl bill clinton eller nån annan som kan tänka sig att mosa karoägg

    SvaraRadera
  2. Man kan aldrig få för mycket jul! Lika bra att hålla på med julen större delen av vintern för att slippa den där känslan av att vintern aldrig tar slut och det bara är slask överallt :)

    SvaraRadera
  3. Hhahahaah! vad menas med ett W och en hundratals O:n ? :D sötis!

    SvaraRadera
  4. hah stina, din vackra människa.
    vad jag älskar att läsa din inlägg,
    blir så glad :)

    SvaraRadera
  5. design one for me baby!!! :D

    SvaraRadera