söndag, oktober 12, 2008

pluttsligt

hej griseknoar,

här ligger jag och knappar runt lite på Lisas laptop, jag har en hel hög sovande pluttisar runt omkring mig plus en liten Herman(gosedjursgroda, she follows me wherever I go) lika superstirrandes som vanligt ut i luften. eller ja, nu stirrar hon nog på min dubbelhaka; för hon ligger typ med benen i mitt armbågsveck och huvet under mig.
och där lyckades vi slösa ett par viktiga tio sekunder av era otroligt tidsbristande liv på något typiskt Stinaonödigt, visst ere väl underbart vad jag lyckas ibland va!

wellohwellohpello.

alla sover som sagt utom den lillaste av dom alla(..jag, alltså) och jag mår så bra i hela mig bara av situationen.
jag blir alltid otroligt känslosam när jag besöker mina fina - när jag är här eller i Stockholm släpper jag trotsigt och bestämt allt vad skolan och pluggeripluggebajs heter för att bara ta vara på tiden med mina snuttisar, och mår därför så otroligt bra.

vill liksom inte vakna imorrn och veta att helgen är bortsprungen som i en fingerknäppning igen, för att bara räkna ner timmarna tills min sexbuss går.
heheheh nu offrade jag den fina sårbarstämningen genom ordet sexbuss, men jag kände mig kort&gott tvungen att skriva det bara för att ni skulle störa er på det, jag är ju så himla rolig, men det vet ni ju redan, annars skulle ni ju faktiskt inte fortsätta läsa det här.
och sedan bara... börja om allting.

(jag orkar faktiskt inte snorgråta mig till sömns och känna hjärtat slå i takt med hulkningarna mer)
den där pill-i-navelnfunktionen, yes please..

tacka vet jag teatergruppen & sötisklassen som keepar me alive.

och att träffa mamma igen. hoppas hon saknat mig.
det har hon nog, och så är hon extra gullig när jag kommer hem. I need it.


..ne, nu ska faktiskt jag också kojsa ner mig och försöka sussa sött(dreglandes, med öppen mun samt öppna ögon. that's the Stina kinda truth of begreppet att sova sött), jag har bara varit så himla sugen att blogga med den här rubriken hela kvällen - ett gulligt Örebro-citat av en pepsikvinna med mördargener.

damdaridaammmm

1 kommentar: