torsdag, oktober 09, 2008

bjovely

att jag fick världens mysigaste telefonsamtal idag, som seriöst räddade mig ur världens hulkgråt. min livräddare, told you so.
att smält ost på mackan är sååå mycket godare än platt&torr.
att teatern kommit igång på riktigt igen.
att jag fick döda lite smink med en papperskniv & fånga spektaklet på bild, idag.
att jag har persiko/mangote igen. just like the old days, när jag var ett persiko/mangomongo.

att jag ska till Örebro och träffa två av de finaste människor jag känner, imorrn.

smaka bara på orden; om ett dygn kommer jag sitta där i Lisas säng bredvid mina gosifjusar och tjocka godis som aldrig förr.

det är lycka så jag vet inte vad.
fyyyyra månader sen, liksom.. ÖVER HUNDRA DAGAR!!! shiiiiihii! sånt borde verkligen inte vara lagligt.
hette jag Fredrik Reinfeldt skulle jag personligen köra diverse offer av detta efter typ ... ja, högst två månader iallifalli. det lovar jag.
lycklig lycko-lycka.

2 kommentarer:

  1. Åh jag är nyfiken på de bilderna, du måste lägga ut någon här på din blogg, okej? :)

    SvaraRadera
  2. gullet... i love you
    även om låten ni sjunger nu stämmer in lite på situationen :o höhö. puss

    SvaraRadera