torsdag, juni 02, 2011

jo, jag vet vad vi kan göra! dra lite över min pingvinfarm till höger så ser det ut som att de dansar.

och om ni ändå inte riktigt litar på att handlingen i fråga är underhållning värd några sekunder av era liv,
väljer jag att citera min käraste kopojke för att kanske lyckas villa er bort från misstänksamhetens vägar;

"alltså, de där pingvinerna, de har väl inte varit där förut??? jag kunde inte sluta, SATT I TYP EN HALVTIMME OCH BA *drar med en låtsasmus i luften*"
- E. Klemets.


det här sa hon i verkligheten faktiskt.
tror hon är mitt största fan eller nåt,

för i samma stund avslöjade hon att hon går in på min blogg typ trettio gånger om dagen.

gotta love me!!!!!



mmm där ser ni.
om nu inte det här fick er övertygade vet jag inte vad som får.

1 kommentar:

  1. eheheeheeeee, nu fastnade jag igen. de små är bezt. huvudet snurrar pårom när man sickesackar snabbt. TESTA DET ALLA!!!

    fin bild förresten. gillardejj.
    checkar nu ut för typ 29:e gången idag här.

    SvaraRadera