torsdag, februari 17, 2011

jag ska åka på äventyr imorgon.

och jag känner att egentligen borde jag ju skriva något, med tanke på hur förväntansfull jag faktiskt är.
ser fram emot det så otroligt mycket.
önskar jag kunde dela det här.

men ja, de bästa känslorna går inte att bloggbeskrivas.
förresten mår de bra av att bo i mitt bröst och bara där.
integritet, ni vet. jag är ju ingen himla sell out heller.


när jag väl satt igång min bebisproduktion ska jag ha fyra barn. de ska heta sill, dill, april och med-potatis-till.
Emmas ska heta jag-kan-lura-dig-vart-du-vill.
antingen tänkte hon bara baka ett barn, eller så är det kanske siamessjulingar.

sjulingar. heter det så?

ja. det gör det, inser jag plötsligt.
(efter en Google session.
)


men. nu när jag väl satt igång kan jag ju dra den korta versionen.

jag ska på äventyr!
http://www.hogberga.se/Hem.aspx <- hit, med det här: http://www.riksutstallningar.se/templates/ExhibitionEpo____37627.aspx


det fina är att vi ska rädda världen.

och bada jacuzzi.

2 kommentarer:

  1. jag trodde du skulle äventyra här i oslo hos mig :( en annan gång då...

    SvaraRadera
  2. ungefär det bästa jag vet är att baka ungar.. både jag och jag-kan-lura-dig-vart-jag-vill önskar dig en fin stund, men är så avis att vi hoppas att du ska bajsa på dig på vägen dit. *hoppas*

    SvaraRadera