lördag, oktober 16, 2010

små gryn, pirater och sånt

det är verkligen svårt att inte bli så mätt att jag tror jag ska spricka när min bror bakar bröd och jag gör linssoppa med curry och äpple.

själva matupplevelsen blir bara lite för mysig i ett mörkt rum med ett ljus bredvid, för att jag inte ska njuta till fullo under så lång tid som möjligt.
och vi är så..

matglada.

i slutet, när jag redan är mätt, äter jag liksom snabbare för att lyckas tugga i mig så mycket som möjligt - som att det skulle hjälpa att hetsäta, som om jag skulle bli mindre fylld liksom.

nå väl,
mat är ju en bra grej.

smsar med Millis om Berlin, chaite och att dansa fötterna av oss.
hon ligger och försöker sova nånstans - hos Jocke tror jag - men kan inte riktigt.
lille grynet.
hon skulle varit här och åkt för att storma ett party någonstans med mig.

så himla mätt.

lille fine:
pirate in a cat suit
den kan man trycka på och mysa till. äta linssoppa, t ex.
eller vara övermätt efter att ha ätit linssoppa, t ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar