söndag, oktober 31, 2010

imorrn ska jag

1, äta upp min ananas
2, köpa henna
3, hämta ut biobiljetten jag fick för att vara med i en undersökning (tack Västerås stad. en av tusen utvalda! jag visste att jag kunde lita på dig, att du minsann favoriserar mig lite i alla fall)
4, träffa några tokiga på stan
5, cykla hem
6, åka till Willys och köpa quorn

alternativt,
5, övertala tokiga på stan att vi ska gå på bio
6, cykla hem i räserfart av kvällsmörkerrädsla

förmodligen äter jag upp linssoppan mellan punkterna också. och typ. städar rummet.
eller, mer intalar mig själv ikväll att jag nog ska städa rummet imorgon - så att jag fortsättningsvis går runt och mår samvetsbra över att jag faktiskt har klämt in något hurtigt att göra imorgon.

sen.. ja, jag vet inte riktigt varför. men det brukar av någon anledning inte bli så att jag rent praktiskt faktiskt tar mig i kragen och städar rummet,
eftersom att jag redan har fullt upp med att gå och ge mig själv endorfinpushes över mitt hurtiga initiativtagande i och med planen att städa rummet.

förstår ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar