lördag, september 25, 2010

lonelily

idag fick jag en rosa vattenkokare av mamma, sen hade hon köpt ett te också. älsklingspälsklingsmamma.

jag har blivit ganska duktig på det där,
att förvara mina teer och sånt.
nu har jag plåtburkar till varje ett och min vision är att jag ska fylla en hel vägg en dag.

mitt rum är ett kreativt kaos för jag började möblera om igår och kom inte så långt.
men det gör ingenting,
förändringar gynnar ögat i vilket fall.

nu tänker jag att jag borde göra något åt mitt hår,
kanske henna det imorgon eller något sånt.

har tittat igenom massa mobilvideos,
det finns ett klipp där Nattiz skrattar så mycket att jag till slut skrattar lika högt varje gång jag tittar.
så himla underbart.

tänker på min lille fjantkatt,
han följde efter oss nästan hela vägen till Pär och Anna. lite tokigt.
nu har han inte kommit hem.
hmpf.

lyssnar på Damien Rice och dricker min elfte kopp te för ikväll.
jag är en rackare på det där.
saknar några blåbär och några kex.

1 kommentar: