torsdag, augusti 20, 2009

ibland hittar man utkast, idag hittade jag ett gömt blad under rubriken

jag & en kopp te på Gränden sista kvällen i mars

värmeljus, sockerbit, Tigerbalsam, Mando Diao, okejrå, återanvänd, diamant, tavelkrita, arraksboll, lust, taklist, trollunge, enkelresa, astronautöde, elaklappar, ritsch, handkräm, mjukhud, dårbabbel, lövkonst, trosnaken, nässelborg, garnlivet, tantgodis, sur, rastafärger, Romeo, olivbalsam, mossfuktig, genomvarmlarmbarm, motvind, dansduvan, nos, stiftpennor, rosamobil, låtsaskärlek, kojkurragömma, akvarellminnen, nerpackad, diskopuss, sepiaskrynkel, lånkaffe, eldsval, Lundljud, du, uppenbar, rundgång, gro, oro, obetalbar, rivrostig, gurkpuss, Stinis, sönderregnad, damgrön, nackryset, tack, krusbär, risplila, apelsinblommig, Gestapo, och, hårvacker, rimsvimpim, mosaikhjärta, arbetslös, sommarfingrar, rundöga, akrobat, tekulan, nattljus, sovmorgon, nej, jo, ontsprungen, nysta, Ampere, evighet, tistelsvek, krusidull, lova, anslag, gråtstorm, min, nästan, nekrofili, idiot, tå, åkallelse, ertappad, ditproppad, dunseko, oviss, sötnos, som, morotsfobi, igelkottarna, Asp, purkelgök, kittelpill, ljustimme, egentligen, natt, touch, hemlighet, tankebubbel, livsek, kaffelukt, tro, orka, andas.

7 kommentarer:

  1. jag måste bara berätta för dig att du verkligen är den mest genialiska skrivaren eller skriverskan om du vill ha det, jag någonsin stött på

    SvaraRadera
  2. Oh hjälp. den där kommentaren gör mig faktiskt stum för stunden. jag feberyrar och tiden har aldrig gått så overkligt långsamt som den gör idag men det där, det ska jag komma ihåg att spara i en liten ask till alla novemberdagar när jag tappar självförtroendet.

    SvaraRadera
  3. haha stina, jag har ringt några gånger, och smsat och skrikit på dig en gång, men du missar mig all the time! är mest vid salen 270:)

    SvaraRadera
  4. jag kommenterar, jag kommenterar! och nu har jag sett fucking åmål! *iiihp* du ger mig ett leende stinis

    SvaraRadera
  5. sv: Jaaaa! Det låter ju apbra :D
    fredag då :) PUSS på det!

    SvaraRadera
  6. veggosvar:
    MEN JAA! Antiköttextremister! :D lät ju faktiskt ganska coolt.. tror jag övertygar mig själv nu att konvertera till ickeköttreligionen. Forgive me god.

    SvaraRadera
  7. JAG SAKNAR DIG!
    VARFÖR BLOGGAR DU INTE?
    ;__;

    <3

    SvaraRadera