lördag, maj 02, 2009

(sometimes I feel I just want you near me hoping for the world to close out)

det är vår, jag älskar det, igår åt jag glass på Hötorget med fina fina & Saga ringde just hemifrån och sa 'HEJ VILL DU KOMMA OCH ÄTA MED OSS?!?!?!'.
lilla stora älskling

snart ska ni få höra om livet. snart.
just nu dansar jag hellre runt, baddar mina stortår i gräs, luktar på våren, kallar min samhällslärare idiot* och oroar mig för pengar.
men ni kan få en fin låt att lalla runt i, tills dess.

..just den här brukar passa bäst som potentiell bakgrundsmusik till långfilmen om mitt liv jag låtsas existerar & pågår när jag sitter på bussen på väg till skolan.

*jo, såhärva, Sven sa att man kunde anta att folk som inte skrev behändigt på internet torde vara kompletta idioter - eftersom att skriften är nätets främsta kommunikation.
då skrev han ett fel på tavlan, varav jag råkade utbrista idiot.
det var inte meningen, kej...
men han är ganska bitchig mot mig också, så jag tror vi är kvitt.

1 kommentar:

  1. Du är så bra Stina :)
    Hur hade du det på valborg (konserten)?

    Puss

    SvaraRadera