fredag, maj 08, 2009

du är inte hemma men jag vågar inte vara vaken och vänta

när jag ser den här videon, känns det i varje liten blodpumpad del av mig som att ingenting i hela världen skulle göra mig lyckligare just nu än en liten gris.
en miniliten yttepyttegris som kan dricka mjölk med mig, vara för tjock för sina ben och bo tillsammans med Poem, marsvinet alltså ... så ja, jo - okej. där ser jag ju att jag på sätt och vis besitter minst en alternativ minigris redan. men iallifalli. jag vill ha en som grymtar..

jag tror jag måste leta på min katt, jag är ensam och behöver kärlek.
längtar bort.
hoppas på juni.
hoppas på liv.

2 kommentarer:

  1. Men hjälp vilken söt liten minigris! Fast jag tycker nog lite synd om den ändå.

    Men jag skulle kanske inte tacka nej till en att ha i fickan liksom.

    Och du kan få lite kärlek från miig om du viiiill.....

    SvaraRadera
  2. sv; meh hallå! vi visste ju redan allt om din kväll redan! (facebook, eehehehehe)

    (och det kändes lite fel att du inte var där :O)

    SvaraRadera