torsdag, mars 19, 2009

JAG VAKNADE PIGG IMORSE

det är vår!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill inte sluta på min underbara praktik!!!!!!!!!!!!!!!!
jag hatar att säga hejdå!!!!!!!! att saker måste ta slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag älskar Teater Västmanland. om det var mitt val hela alltihopat hängde på skulle jag stanna där förevah nästan.
jag svävar där. svävar! liksom bara flyter, älskar, skrattar, lever, kvittrar, sjunger, dansar, snurrar, skuttar alldeles melodiöst genom salarna, foajén, förbi Nu, imorgon!-gänget och njuter.. bara njuter, njuter, njuter, njuter, njuter, njuter, njuter, njuter, njuter, NJUTER.


jag hoppas ni märker att jag är glad.
jag är så himla glad.
det är vår & jag är en knopp, precis i sprickan att sprängas.
imorse var jag med på Tänkvärt.
klockan tjugo över sju. jag var inte vaken, men jag lyssnade nyss.
om ni vill kan ni också göra det.

..men eftersom att jag är sååå mycket mer teknisk än vad ni är(..), har ni här lite vänlig hjälp på vägen;
http://www.sr.se/vastmanland/

sen Lyssna igen *klick* 19 mars *klick* och så scrollar ni ner till den lilla rutan där det står 07.00 - 07.30.
sen kommer jag efter typ en kvart. wie.

nu ska jag klä på mig. JAG ÄR NAKEN, eheheheh.
nej, jag har morgonrock.
men jag måste klä på mig iallifalli.

HEHEHEHEHEJDÅ, jag vet att ni älskar mina visdomsfulla små betraktelser här på morgonen efter en sån bloggtorka.
från mig alla till er alla. tjobidoo

4 kommentarer:

  1. Wow, jag rös lite till orden " det här är livet, det här är nu" (eller om det var tvärtom) Superbra skrivet och läst, Stina <3Jag blir så stolt över dig!!:D

    SvaraRadera
  2. Wuhuuu!! finally, ett inlägg ;)
    och jag ska lyssna på radion!!


    OCH JA, DET ÄR VÅÅÅÅÅR!! SÅ HIMELENS SKÖNT! :D:D:D:D

    SvaraRadera
  3. du är bezt kåmpiz, du har väl ingenting i dina strumpor? :o<3

    SvaraRadera
  4. men ja vill lyssna :( :( ja vill höra dig så man blir sådära fnizi och glad, din lilla glädjespridare! dagens teknik alltså.

    SvaraRadera