måndag, december 01, 2008

åmeh kåmijeen

på riktigt! vad är man för en pappa som köper Walderüchte bonbons - dvs skithårda mormorskarameller - till sin sjuttonåriga dotter när man är på besök?
och som grädde på moset dessutom köper skumtomtar till båååda sina barnbarn. MEN INTE TILL MIIIIG!!!?

alltså hallå?! det är väl förtusan han, och inte jag, som fyller panschis(alltså.. pensionär. men det går inte att skriva om man ska slanga till det rätt grammatiskt) om mindre än ett halvår, VA?
ne. juste.

eh, ja. dom kanske nästan är slut.
eh, ja. dom kanske är skitgoda att dricka te med.
men det hör nästan inte hit.
anyway är jag inte så himla bitter egentligen. det var gulligast i världen att han tänkte på mig. pusspusspuss, älskade älsklingspappa!!


åhjuste, jag fyller arton snart. QUÉ, EXCUSEZ MOI, POURQUOI MAIS J'HABITE DANS L'ORANGE?!???!?! borde vara er främsta reaktion på det.
mhm, & jo - ungefär i dom banorna går mina tankar med.
om fyra månader ska jag alltså göra allt hela världens trettonåringar drömmer om & gör i smyg, fast lagligt. snacka om slipsten att dras va!!

åhjuste, varför är jag vaken & pigg som en perkilurpiggelin i morgondimman bitterhöstbris? jo, jag somnade sju och sov fyra timmar eller nåt.
sen vaknade jag alldeles speedad, och nu dricker jag te & pluggar samtidigt som jag leker mormor/tandställningskiller.
(ja. äter karamellerna, alltså)

..alltså. har ni tänkt på en grej? jag har verkligen så himla bra musiksmak.

2 kommentarer:

  1. förlåt att jag lämnade dig så brutalt!

    oui, oui! je ne comprendre pas! du är oldie like a 740 volvoie! fin räddning på rimmet.

    sleep the clock around barnet mitt

    SvaraRadera
  2. annika.persson@vlt.se <- the boss's mail! Och skicka på så fort som du kan :) hon kickar nog några snart.

    Puss!

    SvaraRadera