måndag, oktober 06, 2008

i mitten av en hurricane

jag undrar en grej som jag undrat i fler blogginlägg, vid tidigare tillfällen.
för jaa, jag faller alltid tillbaka frågan kring vad tusan det är med mig och andras tröjor egentligen. jag tycker verkligen inte att mina egna myströjor och koftor är hälften så mysiga som andras evighetslånade.

jag vet inte, det är något med mjukheten & storleken - alla andra är större än jag = aldrig behöver jag oroa mig för tältbrist ifall det skulle krisa.
alla andra luktar mer spännande, med tanke på att jag faktiskt levt med min doft i sjutton(jag tänkte skriva tretton. ihhhk, så som i shitjagärgammal) år är det skönt för mina håriga små näsborrisar att vänsterprassla lite i smyg ibland.
så länge mina vad-det-nu-är-som-avger-lukten-celler varken kan se eller höra är det ju rätt lugnt; de märker väl inte om någon annans svettdroppar smyger sig på hellur.

om man ska prata om tröjor jag besitter som jag råkat 'låna' av andra för tillfället varav de sen efterskänkt till mig pga att de helt enkelt inte orkar vänta längre, kommer vi verkligen upp i typ miljonen eller nåt. miiiiiiinst! promise.
och då kan jag även tala om att det för tillfället är Karins blålila leopardkoftas tur att agera kidnappningsoffer, så hela jag luktar söt Karinhusdoft.
jaa, stjäla hit & stjäla dit - kalla mig tjyyyv ni. men tusingen att det gör världen snäppen mer spännande att utforska andras kläder och kroppsloppor.


mediekommuniktaion & big planning inför the radioprogram; jag måste ringa till viktig radiomänniska numero uno om en timme eller nåt, och för tillfället sitter jag bredvid sexpackarna och saknar Peace and love med Annica(jag lyckades, jag klämde in dig Pannica!); som för övrigt, enligt mitt intensiva snokande samt pretty säkra källor, varit på intensiv puss-semester i helgen.
jag vet med vee-eem, jag vet med vee-eeeeeeeeeeeeem..


annars händer saker hela tiden och överallt, min lugg agerar ogräs så jag funderar på att strejk-sluta duscha för att få den att inte växa typ och jag är så kissnödig att jag knappt kan sitta still.


....... *kiss-spår*

sådär, det var skönt att kissa och nu måste jag pilla lite med min exklusiva radiokrönika.
rubriken talar för sig självt, och jag försäkrar er om att det skulle krävas mindre än en fingerknäppning för att få mig att somna ifall jag fick chansen.
pilutta mig som inte kan somna om nätterna. pilutta min hjärna som vägrar sluta skapa rusningstrafik.

..men visst känns det förträffligt fint att va vid liv en dag till, bara jag har mina älskade vänner att pilla lite på när jag vill överlever jag - och det allra mest då jag bevisar för mig själv att jag verkligen inte ger upp heller. ibland är jag tusingen bäst.
boli boli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar